Isnin, Oktober 26, 2009

Perhimpunan Pagi Bulan September 2009




Perucapan awam oleh Puan Nurul Huda. Tajuk Ucapan: Menghilangkan nafas berbau
Penerima Anugerah Khas eP setelah berkhidmat melebihi 10 tahun. En. Johari menerima anugerah tersebut dari Pengarah Projek ePerolehan.

Penerima Anugerah Khas eP menghargai kakitangan yang berkhidmat melebihi 10 tahun. Cik Azlin menerima anugerah tersebut dari Pengarah Projek ePerolehan


Pengumuman dari Setiausaha Kelab eP


Pengumuman berkenaan Audit 5S oleh Puan Nurul Huda


Encik Johari memperkenalkan diri



Cik Erni memperkenalkan diri


Suasana Ceria semasa perhimpunan


Bersedia untuk perhimpunan pagi

Kakitangan eP bersedia dalam barisan untuk perhimpunan

Makanan yang di bawa secara pot luck


Sesi Perhimpunan Pagi merupakan acara bulanan yang diadakan di Unit eP. Semasa Perhimpunan ini, pengumuman dan hebahan dilakukan untuk pengetahuan dan tindakan semua kakitangan. Tidak ketinggalan juga amanat dari Pengarah Projek eP kepada semua kakitangan. Pegawai dan kakitangan yang baru juga diperkenalkan semasa majlis tersebut. Bagi melicinkan perjalanan majlis, Pegawai dan kakitangan Unit eP dilantik secara giliran untuk menguruskan majlis tersebut. Pada Minggu ini pegawai dan kakitangan yang bertugas adalah seperti berikut:

Pengerusi: Encik Annuar bin Ahmad
Pembaca Ikrar: Cik Farah Farhana binti Azmi
Pembaca Doa: Encik Nor Irfhan bin Nor Azman
Perucapan Awam: Puan Nurul Huda binti Mohamed

Perhimpunan pagi pada 26 September 2009 berbeza dengan perhimpunan yang diadakan bulan-bulan lepas. Pegawai dan kakitangan Unit eP bersepakat membuat sedikit jamuan ringan selepas perhimpunan diadakan. Semua makanan tersebut disediakan secara pot luck. Acara ini secara tidak langsung dapat mengeratkan perhubungan antara rakan sekerja.

Selain itu dua orang pegawai baru memperkenal diri pada perhimpunan pada pagi ini. Mereka ialah En.Johari bin Ismail dan Erni Syazarina. ( Maklumat lanjut rujuk blog akan datang ).

Unit eP tidak ketinggalan menghargai sumbangan dan jasa yang dicurahkan oleh kakitangannya. Satu Anugerah diberikan kepada Cik Azlin binti Md. Ali dan Encik Johari bin Ismail keatas sumbangan mereka yang bertugas selama 10 tahun di Unit eP. Sekalung Penghargaan kepada mereka berdua dari seluruh warga Unit eP.